Ajanvaraus

Ollessasi epävarma palvelua varatessasi, otathan meihin yhteyttä puhelimitse tai sosiaalisen median kautta. Palvelemme sopimuksen mukaan, joten voit myös kysyä aina aikoja mikäli et löydä ajanvarauksesta itsellesi sopivaa.

HUOMIOITHAN SEURAAVAT ASIAT

Mikäli saavut ajallesi yli 15min myöhässä, on tekijällä oikeus kieltäytyä tekemästä palvelua mikäli aika ei enään riitä kyseiseen työhön. Näissä tapauksissa laskutamme palvelun täyden hinnan, joten saavuthan ajallesi aina ajoissa.

Ripsiasiakas - saavuthan ripsienpidennykseen ilman piilolinssejä ja silmämeikkiä. Ripset olisi hyvä puhdistaa niille tarkoitetulla puhdistusaineella 30min-1h ennen huoltoa. Emme tee ripsienpidennyksiä alle 16-vuotiaille.

Kynsiasiakas - saavuthan kynsipalveluihin puhtailla kynsillä. Poistathan siis kynsilakat ennen aikaasi, ja vältä käsien rasvaamista n. tuntia ennen. Emme tee rakennekynsiä, oman kynnen vahvistuksia tai kestolakkauksia alle 16-vuotiaille.

Meikkiasiakas - saavuthan meikkiin puhtailla ja kosteutetuilla kasvoilla. 

Kampausasiakas - saavuthan kampaukseen puhtailla ja kuivilla hiuksilla.

Emme tee hiusten värjäyksiä alle 16-vuotiaille.

PERUUTUSEHDOT

Peruutuksen on tapahduttava viimeistään 48h ennen varattua aikaa. Alle tämän ajan peruutetuista sekä kokonaan peruuttamattomista ajoista yrityksellä on oikeus periä palvelun täysi hinta. Sairastapauksissa korvaava aika tulee varata peruutuksen yhteydessä, ehtona veloituksettomaan peruutukseen. Jos korvaava aika perutaan, on tekijällä oikeus laskuttaa asiakkaalta ensimmäisen ajan peruutusehtojen mukainen summa. Näissä tapauksissa peruthan ajan puhelimitse tai tekstiviestillä numeroon 040 012 8085. Vahvistamalla varauksen hyväksyt peruutuehdot.

REKLAMAATIOT

Reklamaation tulee tapahtua 7 päivän kuluessa käynnistä (mukaan lukien tekopäivä). Poikkeuksena ripsienpidennykset joissa reklamaation tulee tapahtua 3 päivän sisällä laitosta ja takuuhuolto viikon sisällä. Takuu ei kata muualta tulleita ripsihuoltoja eikä muuta kautta hankittujen hiustenpidennyksien laittoja. Yrittäjällä on aina oikeus ensisijaisesti korjata virheensä. Mikäli asiakas on itse tai jonkun muun kuin tekijän toimesta tehnyt mitään muutoksia reklamaation kohteeseen, reklamaatio-oikeus raukeaa. Veloituksettoman korjauksen ehtona on kotihoito-ohjeiden noudattaminen. Huomioithan myös, että reklamaatio ei koske mielenmuutoksia. Olethan meihin yhteydessä sähköpostitse grace@studiograce.fi.